درمان کرونا با طب سنتی چینی

درمان کرونا با دمنوش چینی

درمان کرونا با طب سنتی چینی

درمان کرونا با دمنوش چینی

دوستان عزیز من نه پزشکم و نه عطار واینجا چیزی هم برای فروش نداریم ..... ودر این وبلاگ سعی کردم تجربه درمانی که این روزها چینی ها استفاده میکنن و خیلی از هم وطنانمون استفاده کردن و نتیجه گرفتن رو اینجا منتشر کنم....
با ارسال نتایجتون از استفاده از این دمنوش به ما کمک کنید
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۴ اسفند ۱۳۹۶، ۱۰:۵۷ ب.ظ

درمان نیش حشره دراکولا چیه؟

درمان نیش حشره دراکولا چیه؟

سلام
درمورداین حشره باید گفت( دراکولا)
نیش نمیزندووقتی روی پوست له شود ماده ای به نامpedrin
داخل بدنش باعث اپیدرمولیزمیشود.
اگرزمانی روی پوست شمانشت لهش نکنید
درمان :برای کم کردن عارضه پوستی سم این حشره درساعات اولیه بااب وصابون معمولی محل عارضه راشست‌ وشو دهید وباالکل سفید ضدعفونی کنید
وازپمادهیدروکورتیزون وتتراسایکلین استفاده کنید.
این حشره بیشتردر گیلان ومازندران یافت میشود.

بسیاری از حشرات از جمله عنکبوت ها، زنبور عسل و شپش ما را درنگ وا میدارد اما حشرات کمی به زیر پوست ما نفوذ میکنند. به معنای واقعی کلمه، مانند کنه. اگر شما از فضای خارج از منزل لذت میبرید، مراقب کنه ها باشید. زمانیکه بر روی چمن و گیاهان دست میکشید آنها می توانند به شما بچسبند. انواع ساس و کنه همیشه حامل بیماری نیستند، و بیشتر نیش آنها جدی نیست. اما آنها می توانند ناقل بیماری هایی از جمله بیماری لایم و تب منقوط کوههای راکی باشند. در این مطلب اکثر حشرات، نوع گزش آنها و درمان گزش ها بیان شده است.


کنه ها

بسیاری از حشرات از جمله عنکبوت ها، زنبور عسل و شپش ما را درنگ وا میدارد اما حشرات کمی به زیر پوست ما نفوذ میکنند. به معنای واقعی کلمه، مانند کنه. اگر شما از فضای خارج از منزل لذت میبرید، مراقب کنه ها باشید. زمانیکه بر روی چمن و گیاهان دست میکشید آنها می توانند به شما بچسبند. انواع ساس و کنه همیشه حامل بیماری نیستند، و بیشتر نیش آنها جدی نیست. اما آنها می توانند ناقل بیماری هایی از جمله بیماری لایم و تب منقوط کوههای راکی باشند.

 

کنه ها


گزش کنه

هنگامی که کنه ای به پوست میچسبد، اغلب به جاهای گرم و مرطوب  مانند زیر بغل و کشاله ران حرکت می کند—بدین ترتیب از خون تغذیه میکند و هر گونه بیماری را انتقال  میدهد. گزش کنه همچنین می تواند باعث ایجاد یک واکنش آلرژیک باشد. اگرکنه ای به شما چسبیده ، بسیار مهم است که به درستی آن را دور کنید. برای جلوگیری از گزش کنه، زمانی که خارج از منزل هستید دست ها، پاها، و سرخود را بپوشانید. از اسپری دفع کنه با دیت بر روی پوست یا لباس، و یا محصولات با پرمترین بر روی لباس خود استفاده کنید. پس ازسپری کردن وقت در مناطق چمنزار و یا جنگلی احتمال وجود کنه ها را بررسی کنید.

 

گزش کنه


بیماری لایم

در ایالات متحده غربی، کنه  سیاه و سفید پا و کنه گوزن می تواند باکتری های بیماری لایم را انتقال دهد. انواع ساس و کنه آلوده معمولا این بیماری را گسترش نمیدهند تا زمانی که حداقل 36 ساعت به بدن چسبیده باشند. اولین نشانه گزش،عفونت است که اغلب با خارش پوست همراه است. علائم اولیه ممکن است شامل تب، سردرد و خستگی باشد. بیماری لایم درمان نشده ممکن است به سایر نقاط بدن، از جمله عضلات، مفاصل، قلب، و سیستم عصبی منتقل شود. اکثر موارد بیماری لایم را می توان با موفقیت با آنتی بیوتیک درمان کرد.

 

بیماری لایم


عنکبوت بیوه سیاه: سمی!

 انبار چوب و درخت  جاییست که در آن عنکبوت بیوه سیاه و سفید سمی پنهان است. او پا بلند و براق سیاه ، با یک مشخصه "ساعت شنی" شکل  نارنجی، قرمز و یا زرد در سطح زیرین شکم است. این عنکبوت تقریبا 1.3 اینچ عرض و با احتساب پاهای بلند ش 1.5 اینچ طول دارد.

 

عنکبوت بیوه سیاه


گزش عنکبوت بیوه سیاه

گزش این عنکبوت ممکن است باعث درد در ناحیه نیش شود، اما آنها گاهی بدون دردهستند. به دنبال یک یا دو علامت قرمز نیش، قرمزی، حساسیت به لمس، و ندول در ناحیه نیش باشید. گرفتگی شدید عضلات، تهوع، استفراغ، تشنج، و افزایش فشار خون ممکن است به زودی درپی این گزش ظاهر شوند. بلافاصله مراقبت های پزشکی دریافت کنید. دارو های ضد سم همه جا در دسترس است. در صورت امکان، برای شناسایی مثبت عنکبوت با را خود به درمانگاه ببرید.

 

گزش عنکبوت بیوه سیاه


عنکبوت قهوه ای می تواند مرگبار باشد.

در ایالات غرب میانه و جنوبی یافت میشود. اغلب زیر شیروانی و دیوارها  جاییست که در آن میتوانید عنکبوت گوشه گیر قهوه ای را پیدا کنید. رنگ این عنکبوت زرد قهوه ای مایل به زرد تا قهوه ای تیره است و پاهای تیره تردارد. زهرش بسیار سمی است، و نیش آن می تواند به طور جدی زخم وعفونت ایجاد کند. با این حال ممکن است شما نیش آن را احساس نکنید.

 

عنکبوت قهوه ای


گزش عنکبوت قهوه ای

هنگامی که عنکبوت قهوه ای نیش میزند ، اغلب بدون درد است - سپس پوست قرمز میشود و پس از آن به رنگ سفید در می آید، ناحیه قرمز "قلب هدف،" تاول میزند و دردناک می شود. این گزش می تواند در موارد نادر کشنده باشد. بلافاصله مراقبت های پزشکی را شروع کنید. اگر شما می توانید، برای شناسایی مثبت عنکبوت را با خود ببرید.

 

گزش عنکبوت قهوه ای


شپش سر: خارش!

شپش ها را اغلب میتوان در موها پیدا کرد. آنها دوست دارند در منطقه گردن در پوست سر و پشت گوش پنهان شوند. اگر شما شپش گرفته اید، به احتمال زیاد آن را ازاستفاده مشترک کلاه، قلم مو،و ...با شخص مبتلا به شپش دریافت کرده اید. شپش ها باعث خارش میشوند، اما خاراندن می تواند منجر به عفونت شود. در موارد شدید، ممکن است مودچار ریزش شود.

 

شپش سر


درمان شپش سر

برای کشتن شپش و تخم آنها از لوسیون ، کرم، شامپو هایی که از داروخانه تهیه کرده اید و یا توسط پزشکتان تجویز شده است استفاده کنید. برای جلوگیری از گسترش شپش لباس، ملافه، و برس خود را شستشودهید.  همه اعضای خانواده را بررسی کنید، و همه کسانی که شپش دارند را درمان کنید.

 

 درمان شپش سر


کک: نه تنها برای حیوانات خانگی

کک ها کوچک هستند، حشرات فرز و بدون بال که در خون میزبان خود زندگی میکنند - آنها نه تنها حیوانات خانگی نیش می زنند، بلکه از انسانها نیز تغذیه میکنند.

 

کک


گزش کک

برخی از افراد به گزش کک بسیار حساس هستند - اما خاراندن می تواند باعث ایجاد یک زخم یا عفونت شود. بهترین راه حل این است که از کک در حیوانات خانگی و در خانه ، خلاص شوید. حیوانات خانگی را دور از تخت خود نگه دارید و جای آنها را روزانه تخلیه کنید. در مناطق آلوده از اسپری حشره کش استفاده کنید. استفاده از یک حشره کش را در حیوان خانگی خود  در نظر داشته باشید.

 

گزش کک


زنبور عسل، زنبور زرد

هنگامی که انواع خاصی از زنبورعسل نیش، آنها استینگر(نیش) خود را از دست میدهند و می میرند. اما نوعی زنبور، زنبور سرخ، یا زنبور زرد می تواند گزش متعدد وارد کند چرا که استینگر خود را از دست نمیدهد. این نیش می تواند واکنش های جدی در افرادی که به آنها حساسیت دارند ایجاد کند.

 

زنبور عسل- زنبور زرد


گزش زنبور زرد

اگر شما یک واکنش حساسیتی ندارید، به سادگی با حذف استینگر، تمیز کردن  ناحیه نیش، گذاشتن یخ، و مصرف آنتی هیستامین خوراکی برای خارش، و ایبوپروفن یا استامینوفن برای تسکین درد میتوانید این گزش را درمان کنید. اگر شما یک واکنش شدید آنافیلاکتیک دارید، استفاده از اپی نفرین برای تزریق استفاده کنید.با مراقبت های اورژانس بگیرید. دراز بکشید و با دقت استینگر را خارج کنید.

 

 گزش زنبور زرد


مورچه های آتشی: آخ!

مورچه های آتشی بسیار شبیه به مورچه ها عادی به نظر میرسند - و در بسیاری از ایالت های جنوبی یافت می شود. آنها تپه بزرگی در فضای بازایجاد میکنند و تهاجمی هستند. به هنگام حمله، مورچه آتشی با فک خود به پوست میچسبد ، و سپس نیشش از ناحیه شکم خود وارد میکند. ممکن است چند بار زهر تزریق کند.

 

مورچه های آتشی


گزش مورچه آتشی

نیش مورچه آتشی به طور معمول باعث ضایعات قرمزرنگ است که میسوزد و می خارد.  همچنین، ضایعات پر از چرک دردناک می تواند رخ دهد. کمپرس سرد، مسکن درد، و آنتی هیستامین ها می تواند به تسکین ناراحتی کمک کند. تعداد زیادی از گزش ممکن است واکنش های سمی یا شدید آلرژیک و تهدید کننده حیات را آغاز کند. مراقبت های اورژانس دریافت کنید.

 

گزش مورچه آتشی


چیگرز(نوعی حشره شبیه کنه): خارش!

برخلاف باور عموم، چیگرزها جزو حشرات نیستند؛ آنها جزوعنکبوتیان هستند. به طور خاص، چیگرزها فرم نوجوان (یا لارو) یک خانواده از کنه سانان هستند. آنها فقط وقتی کوچکند بر روی انسان تغذیه می کنند. گزش آنها بدون درد است، اما ضایعات آن بسیار خارش دار می باشد. خارش معمولا یکی دوروز پس از گزش رخ می دهد.

 

چیگرز


گزش چیگرز

پس از چند روز اتصال به پوست چیگرز می افتد -  و تاول قرمز خارش دار به جا میگذارد. اکثر محصولات رایج می تواند به تسکین خارش کمک کند. اگر به نظر می رسد پوست  عفونت کرده و یا تاول درحال گسترش است به دکتر خود مراجعه کنید.

 

گزش چیگرز


گال: آفات پنهان

وقتی گال کنه به پوست میرسد، می تواند یک مشکل بزرگ پوستی در فرد ایجاد کند. این انگل توسط حوله ، روتختی، و اشیاء مشترک و یا از طریق پوست به پوست در تماس با فرد آلوده منتقل می شود.

 

گال


درمان گال

خارش شدید و زخم پوست تا چند هفته پس از ورود کنه ها به پوست ظاهر نمیشود. خارش بسیار شدید است و معمولا در شب بدتر است. این بثورات معمولا در پهلو ها و شبکه های انگشتان دست، مچ دست، آرنج، اندام تناسلی و باسن دیده می شود. برای خلاص شدن از گال شما باید لوسیون یا قرص تجویز شده توسط پزشک را مصرف کنید. تمام لباسها، حوله، و ملافه  خود را در آب گرم بشویید.

 

درمان گال


ساس: یک سوارکار

نام آنها معرف ماهیت آنهاست ، این حشرات کوچک تمایل به پنهان شدن در ملافه دارند. آنها اغلب در هتل ها، پناهگاهها، و مجتمع های آپارتمانی به سر میبرند - و می توانند از طریق سوارشدن روی چمدان، حیوانات خانگی، و جعبه ها وارد خانه ها شوند.

 

ساس


گزش ساس

ساس گزش قرمز و خارش داری را معمولا بر روی پوست بازوها یا شانه به جا میگذارد،. بیشتر از یک مزاحم، یک خطر جدی برای سلامتی است، ممکن است عفونت با خاراندن نواحی گزش توسعه بیاید. اگر شما یک واکنش آلرژیک پوستی دارید، کرم های حاوی کورتون و آنتی هیستامین خوراکی استفاده  کنید- و به دکتر خود مراجعه کنید.

 

گزش ساس


کاترپیلار: استینگر جنوبی!

سمی ترین کرم صد پا در ایالات متحده، کرم کاترپیلار است که در ایالات جنوبی، جایی که از درختانی مانند، بلوط، نارون وچنار تغذیه میکنند، یافت میشوند. سم این حشره در برآمدگی توخالی میان موها پنهان است.

 

کاترپیلار


گزش کاترپیلار

هنگامی که یک کاترپیلار میگزد ، شما ممکن است دچار امواج درد شدید، بثورات جلدی، تب، استفراغ، و گرفتگی عضلانی شوید . برآمدگی ها را توسط نوار سلوفان یا لایه بردارهای تجاری صورت از بین ببرید  - و با دکتر خود تماس بگیرید.

 

گزش کاترپیلار


عقرب: مرگبار!

همه عقرب ها سمی نیستند، اما آنهایی که سمی هستند می توانند کشنده باشند. عقرب عمدتا در ایالات جنوبی و غربی یافت میشود. نشانه های نیش شامل درد، تورم، خارش، استفراغ، عرق کردن، و مشکلات بینایی است. بلافاصله مراقبت های پزشکی دریافت کنید.

 

عقرب


مگس گوزن: دردناک است!

این مگسهای گزنده در تالاب ها، جنگل ها، و دیگر مناطق مرطوب زندگی می کنند. برای جلوگیری از عفونت و درمان نیش دردناک از الکل استفاده کنید. برخی از انواع این مگسها ناقل تولارمی،  نوعی بیماری باکتریایی عفونی هستند که نیاز به مراقبت پزشکی دارد. اسپری دفع حشرات و لباس های محافظ به پیشگیری از گزش این مگس کمک میکند.

 

مگس گوزن


پشه: بیش ازیک مزاحم!

پشه ها تنها آزار دهنده نیست. خارش نیش می تواند باعث عفونت پوستی شود. همچنین، پشه می تواند ناقل ویروس غرب نیل، ویروس تب دانگ، و دیگر بیماری ها باشد. در هنگام بیرون رفتن از خانه برای محافظت از خود دربرابر پشه از اسپری دفع حشرات و پوشش مناسب استفاده کنید. از پرده های محافظ استفاده کنید، و از شر آب های راکد در حیاط خود خلاص شوید.

 

پشه


مگس های خانگی: کثیف، مودار!

مگس حشره کثیفی است که بیش از 1 میلیون باکتری را در بدن خود حمل میکند. مواد غذایی آلوده می تواند منجر به عفونت روده ها شود. برای کنترل مگس، مواد غذایی و زباله را در ظروف در بسته نگهداری کنید و پرده های پنجره مناسب در منزلتان استفاده کنید.

 

مگس های خانگی


سوسک: مشکل زشت

آنها فقط زشت نیستند. سوسک حامل بیماری هایی مانند سالمونلا است. آنها می توانند واکنش های آلرژیک و آسم را آغاز کنند. اگر شما در یک آب و هوای گرم زندگی می کنید، خلاص شدن از شر سوسک می تواند مشکل باشد. استفاده از آفت کش ها، نگه داشتن یک آشپزخانه تمیز، تعمیرترک و سوراخ کف و دیوارها میتواند بسیار موثر باشد.

 

سوسک

 


نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی